Για τέταρτη συνεχή χρονιά, ομάδες μαθητών και εκπαιδευτικών από σχολεία της Ελλάδας και της Κύπρου συμμετείχαν στον Διαγωνισμό δημιουργώντας ευφάνταστα επιτραπέζια και ψηφιακά παιχνίδια. Ο αριθμός των συμμετοχών φέτος εκτοξεύθηκε: λάβαμε 148 ολοκληρωμένα παιχνίδια, από τα οποία 104 επιτραπέζια και 44 ψηφιακά. Συνολικά είχαμε αύξηση 130% στις υποβολές σε σχέση με πέρυσι, όπου είχαν συμμετάσχει 64 παιχνίδια (48 επιτραπέζια και 16 ψηφιακά). Εντυπωσιακή ήταν φέτος και η είσοδος των σχολείων της Κύπρου με 42 συμμετοχές από σχολεία όλων των βαθμίδων.   

Η ενθουσιώδης συμμετοχή της σχολικής κοινότητας αναδεικνύει ακόμη μια φορά ότι μπορούν να γίνουν θαύματα στο σχολείο όταν υπάρχει κίνητρο, συνεργασία και συλλογική προσπάθεια και βέβαια ότι το μάθημα μπορεί να γίνει (και) παιχνίδι!  

Με βάση τα κριτήρια αξιολόγησης (πρωτοτυπία της ιδέας του παιχνιδιού, αρτιότητα στον σχεδιασμό και την υλοποίηση, εκπαιδευτική διάσταση και συμβατότητα με το μαθησιακό περιεχόμενο, συνδυασμός διασκέδασης και μάθησης, ενεργή συμμετοχή των μαθητών/τριών σε όλα τα στάδια δημιουργίας, ανάλογα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους και τη βαθμίδα εκπαίδευσης) με μεγάλη χαρά το ΕΚΟΜΕ ανακοινώνει τα αποτελέσματα (βραβεία και μνείες) των Κριτικών Επιτροπών για τον 4ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Δημιουργίας Επιτραπέζιου και Ψηφιακού Παιχνιδιού «Το μάθημα… παιχνίδι!», για το σχολικό έτος 2023-2024.

Θερμά συγχαρητήρια στις ομάδες των σχολείων που βραβεύθηκαν και σε όλες τις ομάδες μαθητριών/-τών και τις/τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν, για το μεράκι, τη δημιουργικότητα, την έμπνευση, το περίσσεμα χρόνου και ψυχής που αφιέρωσαν!  

Ελπίζουμε να συναντηθούμε ξανά την ερχόμενη σχολική χρονιά – μείνετε συντονισμένοι το φθινόπωρο για την ανακοίνωση του 5ου Διαγωνισμού!

Ο Διαγωνισμός συνδιοργανώθηκε από το Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας, το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, την Ένωση Μηχανικών Πληροφορικής και Επικοινωνιών και την Πανελλήνια Ένωση Πτυχιούχων Τεχνολογίας Γραφικών Τεχνών, σε συνεργασία με την Ομάδα Εκπαιδευτικών για τον Διαγωνισμό ScratchGame, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Αττικής και της Γενικής Γραμματείας Αποδήμου Ελληνισμού και Δημόσιας Διπλωματίας του Υπουργείου Εξωτερικών. Για περισσότερες πληροφορίες καθώς και τα αποτελέσματα των εν λόγω βραβείων ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο: Βραβεία 4ου Διεθνούς Μαθητικού Διαγωνισμού Δημιουργίας Εκπαιδευτικού Επιτραπέζιου και Ψηφιακού Παιχνιδιού «Το μάθημα… παιχνίδι!»

Αναδημοσίευση ανακοίνωσης του ΕΚΟΜΕ  

Ψηφιακή τεχνολογία/εξειδίκευση
  • Ψηφιακές δεξιότητες
Επίπεδο ψηφιακών δεξιοτήτων
  • Βασικό
  • Ενδιάμεσο
  • Προχωρημένο
Χώρα
  • Ελλάδα
Είδος πρωτοβουλίας
  • Εθνική πρωτοβουλία
Διαβάσετε περισσότερα