Greek Toys
[siteorigin_widget class=”MSP_Main_Widget”][/siteorigin_widget]

Μηνιαία Αναφορά: Δεκέμβριος 2018
Έναρξη-Λήξη: 23-24 Φεβρουαρίου 2019
Ωφελούμενοι: 65 μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης



Περιγραφή:
Σκοπός του εργαστηρίου είναι η ανάπτυξη της μάθησης των μαθητών για την αρχαία ελληνική ιστορία μέσα από τα αρχαία παιχνίδια, αξιοποιώντας τις ψηφιακές τεχνολογίες του 3D scanning και 3D printing.Το εργαστήρι υλοποιήθηκε με τη συμμετοχή μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης οι οποίοι ήρθαν αντιμέτωποι με σύγχρονες προκλήσεις και ευκαιρίες της ψηφιακής τεχνολογίας, όπως:
1. Πως χρησιμοποιείται η ψηφιακή τεχνολογία για την ανάδειξη της αρχαίας ελληνικής ιστορίας;
2. Ποια η χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας στην διαφύλαξη της ιστορικής κληρονομιάς; Πως χρησιμοποιείται η ψηφιακή τεχνολογία για την ανάδειξη της αρχαίας ελληνικής ιστορίας;
3. Πως μπορούν τα παιδιά να γνωρίσουν βιωματικά την αρχαία ελληνική ιστορία, στην σχολική αίθουσα;
Η τεχνολογία γίνεται το όχημα διάδοσης και διάσωσης των αρχαίων ελληνικών παιχνιδιών, συγχρόνως πυροδοτεί το ενδιαφέρον των παιδιών για να πλησιάσουν περισσότερο την αρχαία πολιτιστική κληρονομιά με πιο διασκεδαστικό και δημιουργικό τρόπο, διευρύνοντας τις γνώσεις τους και ενισχύοντας διαφορετικές δεξιότητές τους.

Ψηφιακή τεχνολογία/εξειδίκευση
  • Ψηφιακές δεξιότητες
Επίπεδο ψηφιακών δεξιοτήτων
  • Βασικό
  • Ενδιάμεσο
  • Επαγγελματίας/Ειδικός ΤΠΕ
  • Προχωρημένο
Χώρα
  • Ελλάδα
Είδος πρωτοβουλίας
  • Εθνική πρωτοβουλία
Ομάδα-στόχος
  • Ψηφιακές δεξιότητες για όλους
Βιομηχανία - Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
  • Λοιπά προγράμματα και προσόντα